שיווק מוצרי מזון


זוכרים את התקופה בה מכרתם פוקימון? זוכרים שלאחר 16 שנים עם טוויסט קל מכרתם את פוקימון גו?

או,

זוכרים את התקופה בה קנינו מסטיקים בכדי לשחק ב- "כפות"? הסבא והסבתא לעסו מסטיקים ושמרו לנו את העטיפות.

ה- "רטרו" לא מלהיב כמו פעם ואינו תואם לאישיות של דור ה- Z.

אז,

היום אתם מוכרים את הסופרגול, אבל מחר תצטרכו לחדש !

שמח להודיע,

שילבתי מספר פרויקטים שעליהם עבדתי ופיתחתי עבורכם שיטה עם טוויסט קטן לפרויקט הסופרגול ולפרויקטים נוספים.

 

בפוגשי אתכם, אפשר להמשיך לתאר איך עובדת שיטת השיווק הישנה של החטיפים, או ניגש ישר לעניין ואציג את השיטה החדשה שלי אשר תגרום למחלה מדבקת במדינה ובעולם.

בכדי להפיק את המיטב עבור החברה שלכם, אבקש להיפגש בחדר ישיבות אחד ביחד עם כל המשתתפים הבאים:

א. מנהל מכירות של החברה.

ב. מנהלי פרויקטים של מוצרים.

ג. מנהל שיווק של מוצרים.

מה יוצג בפגישה מעבר לעיל?

א. פיילוט של השיטה החדשה.

ב. תוצאות קבוצת מיקוד.

ג. יכולת גנרית להתאמת השיטה למספר פרויקטים (מוצרים).

ד. עלויות השיווק, גרפים של מכירות וסף המעבר למונטיזציה.

לקביעת פגישה התקשרו לנייד שלי:  050-7203295